pühapäev, 15. aprill 2018

Kevadiselt.

Lõpuks on ka tõeline kevad kohale jõudnud.
Kevadlilled õitsevad usinalt.
Tulbid on juba päris pikaks sirgunud ja esimesed nartsissid hakkavad kohe lahti minema. Krookustest ja lumikellukestest ei hakka enam kirjutamagi, sest need õitsevad juba tükk aega.
Laupäeval sai  aed üle riisutud ja võõrasemad lillekastidesse istutatud.
Tomatitaimed ootavad juba ammu millal saaksid kasvuhoonesse kolida, aga pisut läheb veel aega.

Nagu ikka laupäeviti käisime ka seekord kinos.
Valikuks osutus John Krasinski lavastatud õudus-thriller "Kena vaikne kohakene." 
Film räägib Ameerika perekonnast, kes elas keset idüllilist maakohta.
Seda filmi ei saaks tegelikult otseselt õudusfilmiks pidada. Rohkem võiks ta liigitada pinget pakkuvaks  põnevikuks. Eriliseks teeb selle filmi vaikus.
Vaikus sunnib vaikima ka publiku ja päris mitmel korral ehmatasin ikka korralikult.
Film tekitas rohkem küsimusi kui vastuseid sai ja lõpp jäi jälle endale mõistatamiseks.

Sööma sellel korral ei läinud sest kodus ootas valmistamist part.

Päris hea tuli välja suvikõrvitsa, lillkapsa ja ahjukartulitega.
Pardi täitsin veel õuna- ja apelsini viiludega.
Ei jäänud maitselt sugugi restorani roogadele alla.


3 kommentaari:

  1. oi, teil on tõesti ikka palju soojem kui meil . Meil on veel mõnes kohas hangedki maas veel ... Ütlesin mehele et aja jalaga laiali sulab rutem ära ... tema ei viitsinud muidugi , et küll sulab ise ... aga ega ta hanges nii ruttu sula kui siis kui on laiali aetud ... heeh .. aga ega loodusest ette rutata pole vajagi ... Oi mulle meeldib kinos käia kahju et saan seda teha nii harva ainult koos söbrannadega kuna mees kinos ei käi ... mul on üldse üks omamoodi mees - ei kinos ei teatris ei kohvikus ega ka loomaaias ainuke koht kus talle meeldib minna on jäähalli hokit vaatama ... aga mina ei hakka teda ka tagant torkima kui ei meeldi ärgu käigu ... käin ise kui isu tuleb ...

    VastaKustuta
  2. oi nii äge praad ... kindlasti hea ... pole ammu parti proovinud ...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina tegin ka parti enne oma 10 aastat tagasi ja siis jäi kuidagi kuiv ja sitke, aga sellel korral õnnestus väga hästi.
      Mul nartsissid ka juba õitsevad ja võrkiirised.Tulpidel on suured nupud küljes ja tomatid lähevad ka kohe õitsema.
      Õnneks mu mees tahab kinos käia või vähemalt ei julge ta mulle vastu vaielda. Põhjendan ka sellega, et ma olin terve aasta ilma kinota.Meil on mais 2 kontserti ka kuhu läheme.Teatris meeldib mulle väga käia, aga praegu ei ole ühtegi etendust, mida ma vaadata tahaksin.

      Kustuta